*Gap怡*:)
 
暱稱: *-[囍]___,,家怡`!*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2005 年 7 月 9 日  星期六   晴天
    

 
            

     today,我2點幾先起身啦,,媽咪同嘛老豆都放假,佢地12點幾落街食野又唔叫嘛我。之後米2點幾先起身囉..*    之後保如打俾我,之後怇上左黎我屋企,佢陪我剪去頭髮,,剪完之後陪佢去粉中到還碟。 見到牙羅、嘉欣同嘛琪琪渦,之後米同左佢地11齊囉!!  講下講下,,就話去游水,,,之後到左6點幾就各自各返屋企汁野,,,到左7點幾就系3樓等..行到去火車站,,牙羅唔記得拎身份證,,我就陪佢返屋企拎番先去太和.. 而保如同嘛琪琪就系3樓等我地!!  去到太和lu,,我地換好衫衫就出去游水水啦,,,玩個d滑梯好好玩牙..>3<''  之後去左游泳池裹面個到食野,,之後就沖涼換衫走人啦。*   去到火車站,,牙羅講左dd好好笑既野俾我聽,,攪到我笑死牙.. because is好好笑的.. 嘻x222〞 之後我同牙羅同嘛琪琪冇搭火車,得保如、恐龍仔同嘛恐龍b搭,,我同牙羅同嘛琪琪就搭73返去啦,返到去叫左寶娜落黎,,去左牙羅到拎衫,佢就走左啦∼∼ 之後我地33個就落返去啦,個去見到牙雪同嘛溫溫,,同嘛佢地11齊行去火車站睇下有冇野食買啦,,點知..冇乜!! 所以都冇買到!! 個時我同琪琪講左dd野,,系我覺得既野囉!! ><” 之後同牙羅11齊買許留山食,,之後去左粉中留下到坐∼ 坐左陣佢地又陪我番火車站買野食,,點知冇哂,,諗住買3寶,,旦系又唔想食渦.最尾都冇買到*  個到都1點幾lu,,坐左陣33樓返迺屋企啦,,見到我老豆(9紋龍)哈...  之後都返左屋企啦,,,我返到屋企就食飯飯.,,飲湯湯,媽咪今日煲左蘋果湯牙,,好飲好飲..呵>.<之後就俾老豆玩左陣電腦,,,我就自己玩番,,睇左陣電視...就玩番電腦,同雅燕玩icq玩到好夜先訓教牙!!  >3<''   佢日日都系好夜訓架,,所以成日同佢傾計。哈   4點幾就訓左啦!!

 

 

         原來>朋友'比戀人〞更高分×*

            _,||°×/☆╯我更要永遠記得拒絕再因小事怪人×/]﹏

刊登時間︰2005-07-10 03:52 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2005 年 7 月 8 日  星期五   晴天
    

 
            

     今日,我2點幾先起身,之後米玩電腦囉,,傾傾下,同左牙秀同嘛牙欣傾電話,傾左好耐啦,傾到8點幾,牙欣話食飯,,甘佢cut左線,,我就同牙秀打左俾牙雪,,傾左陣就11齊收線,,冇傾啦!!*   個時媽咪返左黎,,煮飯食,,佢煲左我好鐘意飲既蘿蔔、蕃茄同嘛薯仔湯•牙味道。>3<'' 之後就玩電腦,,聽歌,,睇電視..睇電視睇到3點幾先訓。 而家唔知系米慣左牙,,日日都3點幾先訓牙  ><”

 

     

         +° 望 鏡子自己不算滿分 .__ *

   ``◆|!°揀下D[士多啤梨﹏有無爛---揀人!?我真係唔識揀◇*|||┘

刊登時間︰2005-07-10 03:20 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2005 年 7 月 7 日  星期四   晴天
    

 
            

         今日,1點幾俾老豆叫醒左,,之後睇下個天.黑哂超大雨喎,,之後米問老豆而家點囉,佢話1點幾架啦!!我話下,,甘典解甘既??佢話好大雨牙..李好起身啦!!*  之後就起左身啦!∼  起身之後米睇電視囉,,睇左陣想玩電腦,旦系上唔到網喎,玩黎都冇用啦甘,,我唔記得『識』數碼電視個主機,就開電腦玩啦..典之上到網喎!!*  我就知咩事牙,我甘叻女!哈x22*    之後我就試下識個主機啦,典之上唔到網喎,甘米好開心甘開番佢囉。  之後就玩電腦啦.到左6點幾到啦,,就洗白白*>3<''、之後就睇電視,,玩電腦... 8點幾啦,媽咪番黎,就煮飯飯食!!  食完飯飯就計續玩我既電腦啦;玩到12點幾就『識』電腦,,,睇電視啦!!*睇完創世紀之後我就睇數碼電視啦,,睇到4點幾先訓∼!

 

     

     ﹏。今日就系甘啦、<*

 

很 想 偷 呃 拐騙.*的 勾 引完 了事,便 懷 孕 ]*

刊登時間︰2005-07-08 03:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]