| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日` 11典幾洛街糸3樓等牙雪! 之後陪拒返屋企放低D野就洛7仔等佩玉LA! 等左好耐刀未洛黎,,打比拒,,拒媽咪話拒訓左-0-! 跟住我同牙雪就洛左球場,睇聲海個D玩埋周.. .. 勁好笑! 過左陣,上左3樓! 牙雪`佩玉`我`牙B`細揚`細揚條女`國良` 糸到玩123紅綠燈、捉E因、仲有猢狸先生幾多典![很有童真aH] 蝦蝦`-33333- 3典幾,應成左媽咪返屋企所以我就走先LA=]
我要變`我五要再糸兒加呢個我! 我五要再甘任性、野蠻! 五好1吾中2就發脾氣*要學識就人.. .. 五好成日講粗口,要詩文D! 要返學,讀好D書! 五好成日卦住玩.. .. 大過女要識諗D,,五好再甘幼稚* 有咩壞既習慣刀要改哂拒。
|
| 刊登時間︰2006-10-01 04:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日`9典幾先學校![遲到] 上D.TX22222__________畫圖! 小息,,訓教* 數學X11111_________無聽書∼[發夢] 英文X22222___________成班又發癲! 很嘈* LUNCH`我走了,,因為不想留堂AND有典兒不舒服! 媽咪糸太和火車站等我,,然後一起回家! 回到家訓教* 晚上和牙雪AND佩玉洛街玩! 2典幾返左屋企,,因為拒地上平台,我吾想上所以回家!
很討厭自己,,很無用! 廢物一件* |
| 刊登時間︰2006-10-01 04:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
今日`我又很乖上學去!^3^ 回到學校,,和徐可*牙珍一齊! 無耐排隊,,排隊個時王老太捉我囉[有病牙您,,排隊刀捉` 系甘捉9我! 好火囉`吾好話我成日串9您,,您兒加搵扣分黎報復! 仆您個街* 仲要日日返學比您檢查_____想下好拉! 八婆] 排完隊,,上堂嚕=] 化學X22222_______葉SIR超好人唷!-3- 小息* 系課室訓教* 地理X11111________個牙SIR計續講拒既書,,我就訓續玩同嘛聽歌! 英文X11111________敏琪[MISS]教書,無人聽!成班又發癲{好玩得很ah*3*} 中文X11111_________MISS梁入到黎好嬲、因為我地班要咩簿! 全校得2班要,,我地系其中一班! [太曳拉-/\-] LUNCH`同牙珍去左金源食`' [牙珍,,F.2到兒加第1次和您一起食飯唷] 食完飯就返學校拉,,排隊! 之後上數學X11111________陳SIR又開會沒有來上課,,有一個姓李既牙SIR黎代! 很好人尼,,教我做數! THZ*XD 世史X11111___________成班又發癲,,嘈得很XP 洛堂時,,MISS林叫了我出去和我訓話[FUCK] 中史X11111_________今堂比上堂,,今堂乖很多,不過刀是很嘈! 差不多放學MISS林先比我返課室上中史X)]' 放學`和牙珍一起回家去* 回到祥華`玩到晚上2時回家! |
| 刊登時間︰2006-09-28 02:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | ... | 222 | » |