| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
金日`中秋節! 無反學.. ..
之後等拒地個個放學,,去佐引體坐!
煲煙* 6點幾同呀雪出大尾督燒野食=)
去到無耐徐民入到泥.. ...
等嘛B女個D入泥就燒野食喇...
比佐錢旦糸無燒過野食-0-'
燒到2點幾走` 搭最尾1班火車反粉嶺!
反到祥華.. 見到大排檔火足* -___-`
過佐過3關搵嘉琳*妹妹*迪文*呀康*個D!
無耐拒地上坤仔屋企,,本身我刀上!
最尾刀無上到` 咯佐球場搵嘉欣*佩玉*
hea到6點幾先反屋企。
中秋節不快樂* 1點中秋氣分也沒有`
|
| 刊登時間︰2007-09-25 01:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
金日`比老母迫反學! -0-
勁眼訓,,超五想反囉` -___-''
反到去食野.. ^3^ 跟住上課室:)
P.EX2*;; 無上! 做佐王太個呀四! ''凸''
話五舒服五上,,仲要人做呀四! 仆街*
小息* 買完野上課室就岩岩好打鐘.. ...
中史X1*;; 聽書! 做筆記 *3*
世史X1*;; 聽聽下書* 訓著佐! 膠B幫我做筆記,,五該!
數學X1*;;無聽書! 睇咖喱D相,,比條老鬼吊`
話叫我聽書,,之後我即刻訓教! 吹漲麼'' 呵呵xd''
LUNCH走人` 反屋企訓教=)
夜晚,,9點幾咯街搵嘉欣*呀雪*呀羅*
煲煙.. 坐佐陣` 去搵大佬`
糸球場坐,, 坐到1點幾大佬送我反屋企。
五想妳地再糸甘喇`
我識妳地個時個個刀好乖加!
點解兒加要變成甘呀`!?
妳以經瘦曬喇!
妳仲要計續嗎`!? 不要喇好嗎!? -___-'
1時貪玩.. 為佐玩!
搞到兒加自己甘` 唉... .. |
| 刊登時間︰2007-09-25 01:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
金日`12點幾咯街搵保如*嘉琳*嘉欣*
糸2樓煲煙,,坐佐陣! 我就走喇`
糸旺角火車站等呀雪:) 周圍行下甘!
4點幾徐民出佐泥.. ..
半個鐘KO` 好采有呀雪1路陪住我! 五該曬*
仲重要既糸.. 好采有徐民糸到<3
訓佐半粒鐘到..走人! 行多陣搭火車反去`
糸火車到訓教.. -0- 反去同保如*嘉欣*呀雪*食海皇=)
跟住糸引體煲煙*0* 坐到11點幾反屋企拎立足!
同徐民*B女*呀古*BB*糸關三關玩立足` -3-'
之後糸7仔hea,, 見到林肯! o咀@@'
5點到反屋企。
|
| 刊登時間︰2007-09-23 10:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 222 | » |