| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
金日11點幾起身,,12點令到等嘛保如就陪媽咪過碧湖剪頭髮,,過到個邊`保如陪我食野:) 等佐我老母好Q耐/33333\'' 我同保如去廁所`比洗廁所個條呀蟬吊..話保如整濕曬個地;;我同保如無理拒''無出聲'' 出到去出面,,我同保如企佐糸到! 條LUN樣見到我地又吊過` 又話保如個頭濕,,整到出面達地又濕嘛! 我米話關我地LUN事呀! 妳戇鳩加咩..有水就關我地事! 好LUN掂囉`甘五LUN鉅,,甘五LUN鐘意個地濕米五糸LUN比人洗手囉;;柒頭.. .. 吊完之後條LUN樣無聲出;;;走佐=) 媽咪剪完頭髮之後;;行佐陣就反屋企睇碟,,睇睇下訓著佐-33333-'' 保如走佐刀五之@@' 9點幾起身食野;;食完飯玩左陣電腦就咯街` 糸球場鳩坐..悶LUN到戇鳩* 所以反佐屋企.. 玩電腦`1點令到國良打比我叫我咯番去! 拒糸3樓等我,,所以咯番去<3' 坐佐陣就上佐老金`傾計X) 3點幾呀洪走,,佩玉咯佐泥! 坐坐坐坐坐.. 坐到6點幾閃水。
|
| 刊登時間︰2007-06-25 06:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
金蕉`反到學校同徐可1齊! 跟住無耐就考試LU,,吳惠珠條飛釘系監我地! 勁LUN煩,,叫鳩我地扎邊/333333\' 考物理,,五識!做佐2個字到就KO佐份卷;;2O題MC:) 9點半放學`同呀珍走人.. 1路行1路傾計<3' 跟住反屋企換衫,,咯街食野... .... 食完野反屋企訓教;;訓到6點幾起身! 汁野游水`7點3咯7仔搵保如*佩玉*嘉琳*liane*呀雪! 跟住去到游泳池,,換完衫就咯水! 第1次全女班去刀甘LUN好玩`乜刀玩1餐*好開心<3' 同佩玉啜咖喱雞,,好LUN深色!-33333-' 游到9點半上水,,沖涼換衫走人! 去M記食野:) 食完野糸球場hea佐陣..1點令到反屋企。 |
| 刊登時間︰2007-06-22 03:37 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
|
_______-`'◆((*誰怕用情 誰就會輸``||▋|
|
| |
金蕉`勁五LUN想反學! 五糸考試刀五LUN反.. 反到學校玩左陣就考試LU,,考中史*重儀監! 尼樣五得,,個樣又五得`煩到嘔!仆街* 份卷做佐3個字刀無就訓佐LU:) 小息`同呀珍咯佐去食野.. ... 跟住去禮堂考英文鈴聽`熱LUN到仆曬街! D汗糸甘流,,我吊拒! 份卷有5頁,,我做佐4題MC就KO佐份卷-0-' 放學`即同呀珍閃水=) 反到屋企訓教.... 訓到夜晚8點幾起身,,跟住又訓過! 訓到9點幾起身睇左陣電視`11點令到同呀雪咯街食野! 1點到反屋企。
呵呵! 小古古出反尼LU! <3' |
| 刊登時間︰2007-06-22 03:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | ... | 222 | » |