*Gap怡*:)
 
暱稱: *-[囍]___,,家怡`!*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2007 年 5 月 12 日  星期六   晴天
    

 
            

  金蕉` 同花姐*傻瑋*膠B去左唱K! 同花姐笑傻佐^O^ 唱到3點閃人` 傻瑋*膠B*送我反太和;;;呀雪糸太和火車站等嘛我1齊走=] 反到粉嶺`各自反屋企訓教.. ..  訓到9點幾醒佐,玩電腦玩到11點幾到沖嘛涼就咯佐去x] 糸7仔搵拒地,,糸7仔hea左好耐;;悶lun死-___-' 3點幾個時本身反屋企,,行到反屋企`又咯反去3樓搵拒地!! 傻lun佐^\/^' 我*呀雪*呀康*o靚妹*徐民*國良*呀希*呀洪*本身上金明苑,,旦糸肥俊個d糸閣樓,所以無上到,,上佐平台玩___又偷枱布`嘰!  [五該哂呀康同我1齊行個條路*-333333-''] 上到去,,拒地飲酒`呀洪醉左,勁白痴! 糸到爬尼爬去,,成隻貞子甘! 笑lun到仆街=] 跟住咯番去,,呀康又拖住我1齊咯番去,,呵* thank you* <3''   又咯番7仔hea,,hea到6點幾天光、覺得悶;;;無野做我就反左屋企嚕。

 

      龍家怡` 妳諗野大個小小好無!  五好再甘LUN幼稚拉.. 妳吾細加拉;;過嘛生日就15碎*仲甘幼稚做乜..
        幾時先識醒.. 發完夢未`!? 戇鳩完未??

  有時D野無得改變就糸無得改變,,就算妳點喊`點吾開心,,拒會之咩.. ...
  拒會安慰妳*關心下妳咩* 五好再甘戇鳩為拒兒五開心拉.. 五該!

     由兒加開始` 要忘記妳條LUN樣***

刊登時間︰2007-05-12 11:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2007 年 5 月 11 日  星期五   晴天
    

 
            

   金蕉`好五開心!  反到學校同徐可1齊,,糸甘聽歌!五想同人講野` 買左2幾蚊糖食=)' 排隊,,上課室*  P.EX222222*;; 打羽毛球`曬LUN到仆街! 又同呀冰*花姐*思惠*媽慈*玩埋周! 比王太婆之道佐,,無得玩'' 小息``比王太婆留底左我同呀冰糸到傾計,,又話有咩野令到我地要去介手`個D! 極煩'' 跟住同呀冰玩水,成身濕哂,,上女便換衫,換完出尼去岩岩好排隊*\/*  地理X11111*;; 訓教.. ..   生物X22222*;;做工作紙.. 想訓刀無得訓!  醉尾糸到聽歌..聽聽下又諗番起個件事,又想喊-____-'    LUNCH``同呀珍*花姐*膠B*去左魚滑食.. 食完反學``睇3人足球!  睇完排隊,極曬=/\=' 英文X22222*;; 上左E.4睇電影` 睇嘛上次個隻狗狗;;有D情節搞到我好想喊`不過刀要忍住* -333333-' 數學X11111*;; 遊雲X] 放學同呀珍*膠B*反太和,,  反到粉嶺同呀雪鳩遊佐陣就反屋企訓教拉,,,夜晚食完飯,,玩左陣電腦就沖涼!   11點幾咯街、同國良*徐民*呀康*糸球場hea,比龜逗! [好耐未試過拉,,蝦蝦=]' 1點幾到太悶*覺得無野做,,所以反左屋企。

 

刊登時間︰2007-05-11 11:00 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



     baby` i l0ve y0u s0 much*! ^0^
 _______-`'◆((*誰怕用情  會輸``||▋|
2007 年 5 月 10 日  星期四   晴天
    

 
            

  金蕉`反到學校同徐可傾計! 之後排隊,,中文X22222*;;做工作紙!  小息` 咯去排隊X]' 經公X11111*;; 聽曾SIR鳩UP! 咩身體語言..吹漲-__-' 數學X22222*;; 訓教<3'  LUNCH`` 同呀珍*花姐*膠B*糸學校食,,食完睇SU盃!  3人足球`教師隊出既有杜狗*施SIR*龔SIR*無耐殺嘛葉國輝出尼`葉國輝踢波刀幾勁.. ...  睇完排隊`3A醉尾先上! 又比王太婆捉*  頭+耳針! 乜鳩刀比哂拒,,仲比拒發現左我介手;;的左我上訓導室傾計! 五比我去廁所;;凸'  周姑娘咯佐尼,,,傾左成堂先上番去... ..  甘就五洗上普通話,正>\/<  中史X11111*;;同呀冰咯去買野飲`糸廁所hea左陣! 轉堂個時`糸走廊玩到癲哂.. .. 邱嘉倫尼到,,上左e.4睇嘛個套[我愛碧咸]  睇完放學,,留糸學校睇su盃! 我地班慘敗,,本身金毛入左1球,點之五計! 4比零..=/\='  睇完之後反屋企訓教。

 

  尼排好lun煩` 好抆個人! 1O分燥底* 自己煩咩刀五之.. ..死未`!? 好想咩刀忘記哂;;哖刀五記得* 
       死左1了百了.. ..  五之我死左;;; 妳會點尼* 
  我覺得妳眼淚刀五會為我留,,只會覺得無乜野'' 好想喊`  大喊1場咩刀五記得哂!

 
  金日王太婆同周姑娘同我傾計,,有D講得好岩!
  我真糸有進步過.. 醉尾又退番咯去,,我刀五之自己想點! 煩*

刊登時間︰2007-05-10 08:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]