key
Kaylee
暱稱: 俐
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« August 2015 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
心中所想
2009-10-01
2009-09-26
2009-09-25
2009-09-13
文章分類
全部 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 8
留言總數: 1
今日人氣: 1
累積人氣: 412
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 25 日  星期五   晴天


2009-09-25 鬱悶 分類: 未分類

有時覺得quooza至係最可以講到我心底話ge地方..

係le度唔會有太多朋友留意我打過d咩野...好...

當冇野做訓係床果時,我就會好想一個人...

而且次次一諗到佢都會有d氣虛...

真係好似人地咁講愛一個人不一定是要擁有嗎....>.<""

只可相近,不能相親..

望住人地咁自己咁..

我幻想過我地兩個如果可以好似戲ge主角咁相親相愛會點...(只是發夢,不會實現)

"thinking of you.i am thinking of you. all i can it"s just thinking of you"..

其實我自己都好明白幾年來從來都只係我鐘意佢,而佢根本冇..

有時好想佢知,但有時就唔想...唉..

我都唔知自己想點..

 

 

 






訪客留言 (返回 Kaylee 的日誌)


nyanko014 於 2009-09-25 05:31 PM 發表:
我用qooza唔用xanga既原因同你一樣
就係唔想比咁多知

我都同你一樣 - -
鍾意左一個人..但係無辦法同佢一齊
好想比佢知...但係又唔敢說出口
你好過我啦 ~
我一年先見佢幾次
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我果d係我講出來會可能連朋友都冇得做..
 
Posted at 2009-09-26 08:44 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]