今次都係我second time係le度打blog,平時都係係xg打o
今日都唔知y有d情緒低落咁,我有一個超好ge朋友,平時我一向都好鍾意同佢一齊,我地兩個fd到係sister咁但係,平時我成日都係msn度find佢,都係因為我太愛find佢所以form2果時成日都勁上msn,不過我覺得日子耐左好似成日都煩住佢咁,到到依家我地兩個都form3,佢成日都係好busy,而我就成日都得閒過佢,同時我都覺得成日去find佢開始有d厭倦o有時都唔知講咩好,所以過去ge幾日我都冇add佢,佢岩岩add果時我有d壓力,我唔想令佢同我講野悶但唔知講咩好o
其實我平時都係度諗我有咁多時間為何唔找其他朋友去傾,係要find一個傾o正因為咁我覺得我對其他care我ge fd都好唔公平
|