***/\/\/大喊貓﹏ 糖水店 = ]
**-{我要治療,,/\|靠眼淚排走心痛'''''/3\
Kcat520
暱稱: *,,{大貓CAT+′
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
I'm come back*v*
SOR..''
{好耐}*
陸會運..***
私之BLOG﹏**
文章分類
全部 (46)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
2家姐...''*
魔貓牙哥...''*
小琦...''*
小霆霆....''*
牙潁....''*
牙弘牙哥...''*
牙泡(BO)..*
牙莊...''*
牙蝦家姐...''*
林仔叔叔....*
珊珊姐姐...''*
倫叔叔...''*
烏冬fish...''*
莉莉...''*
莊智...''*
詹詹...''*
嘉儀(YEE)...''*
蔣蔣...''*
自訂欄位(一)
尚無任何內容

           

    

                       

2006 年 7 月 4 日  星期二   晴天

    [運吉的...*]
              

                             

今日老豆出左去見工呀...''[成功左....>\/<]

中午...*

搵左2家姐落PARK煲左4.5''霏''.....**!!//

然後我一時興起...,,//*

叫家姐帶我去海邊吹風....''//*

點知俾個呀E老點....''**!!>

後尾番到黎粉嶺.....''=]

我哋去搵番個呀E問清楚....,,//

佢話要行過個山先會見到喎...,,''

俾佢吹脹...= =''

唔早D講.....''*

晚黑...''*

去左華明搵牙蔣出黎陪我...''**!!~

10點幾先走...''

11:30左右先番到屋企...''//*

[有少少燒...''*]

[3晚無訓...''*]

[今晚一定要訓到1HUR...''**]

小貓要俾心機訓覺覺*)) 

        

                                                              

                                                  

                                         

                                        

             

      

           

                                         

                               

刊登時間︰2006-07-04 11:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    

((  LOVE  YOU  FOREVER  *))