星期六黑色暴雨+3號風球...本來都以為冇得去海洋公園...就sleep晚D...
但係....
係星期日早上....我阿爸突然叫我起身...話:「E+去海洋公園lo....」
當時我以為發夢...但係我經過多次ge測試之後... 知道唔係發夢..就即刻去換3..之後就去海洋公園lu.....
以下係一D係海洋公園ge相...可能有D人覺得嘔心...= =(雖然只是青蛙那些....)
上傳左一D相之後都覺得有點嘔心...所以都係唔擺禁多= =