呢幾日唔得閒打日記= =" 唔係好舒服...之後係咁打乞痴... 量完體溫原來發燒= ="所以冇打到 日記=w="不過呢幾日都冇咩凸別 事發生...最凸別咪自己病左= ="... 好煩...係咁打乞痴...=﹏=" 要休息反2-3日= ="