都好耐冇打個qooza~
因為呢排打xg~得閒既話都會打反呢個~
今日朝上反學補課-3-補英文,悶死左~
係到教speak&discuss~唉~.~之後反屋企~
休息左一陣~就換3出去接衰豬出mk整電話~
隻衰豬真蠢xd唔知點整,整壞左個電話晝面睇
唔到野-3-(雖然我都係xd)搞到冇sd sms成2個月~
出左mh之前行左一陣先搵到間野係邊-.-出哂汗~
排左勁耐隊-.-多人到爆位~.~整完同佢落左去街邊
買小食吃~之後行到6點幾搭地鐵送佢去9龍灣~.~佢
要去學跳舞=0=去行又要行-3-去緊途中,見到有龜車~
以為有咩事發生左,原來只係有人掉波離落街,成街都係
波離碎~送完佢之後~1條友行反去搭巴士反-.-悶到嘔~
去到等巴士又等到勁耐先有囉-.-上左車,又要開成差唔多
1個鐘先反到屋企-3-係家車上面悶到訓著左-3-差d miss
左個站冇落車=口='好彩多人落~唔係又行死~好攰~~~~
|