今日訓9點半先起身...之後 開機玩...玩到點幾落左去食 野...懶得煮...食完反反上屋 企打機=w=...到左5點幾落 左去同阿媽飲下午茶...之後 反屋企訓(病人需多休息^^v) 醒反就岩岩好食飯...食完就睇電 視...之後去洗白白訓覺...冇咩凸別事...
差不多啦xd...