KeNsZeTo
KeNsZeTO
暱稱: 屎筒
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2009-10-01
2009-09-30
2009-09-28
2009-09-26
2008-12-10
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 94
留言總數: 181
今日人氣: 68
累積人氣: 4626
2008 年 8 月 4 日  星期一   晴天


2008-8-3 分類: 未分類

今日9點起身...之後去搵野食...
食完坐左係到睇電視...睇左一
陣開機玩...玩到11點半到出左
去大圍問阿媽拎野...之後同君食完
野一齊去動漫...之後約左佢地12點
半係火車到等- -...搞搞下2點半先黎...
係大圍呆等左2個鐘- -"...之後霖,屎眼,
然,君黎到就一齊去搭車...去到要排好耐隊- -"
幾經辛苦終於排到入場...入到去見到好多人...
多人到行唔到...要左穿右插先行到...之後屎眼要想
個公仔俾人...所以我地就陪佢去睇下...搵到個熊仔
既公仔...君同然都覺得ok...所以屎眼就買左啦...之後
係到睇多陣野就行反出去搭車反新羿...去到地鐵站岩岩
見到地鐵之後上左車...冇位坐就企哂係到...之後我同君姐
都見到個女仔ok令&可愛...係到講...我地一陣轉車佢會唔
會又咁岩一齊轉...之後見到佢又真係一齊轉車...但佢行左去
令一個車卡到...所以見唔到啦...君姐係到話可惜xd...之後轉反火車
反黎新羿到去搵野食=口="...傾左麻麻地耐終於傾到去邊到食...
開始諗住去荼餐廳...但然唔想之後話去食pizza...咁就一齊去左過到
食...服務超唔得囉.\/.我地岩岩坐落去佢地冇人幫我地汁台...重要我
地叫先黎汁...汁完又唔俾餐單我地睇...搞下搞下等左20-25分鐘先有
野食...食完野之後去送霖搭車...係去送霖去搭車時...君姐kai左...話咩教
人打網球時要點發聲...係到邊行邊打人重要邊發聲xd...之後霖上左車...我
地就反屋企啦...跟住拎然套校服係到掉黎掉去...君姐好腳法到踢爆左個袋...
哈哈xd...搞到冇袋拎件3...跟住就反屋企lu...反到去洗白白...開左陣機...
11點半到就訓lu...太累啦...企左成日又要同d人big(中文同音字=口")






訪客留言 (返回 KeNsZeTO 的日誌)


yan0v0 於 2008-08-12 03:22 PM 發表:
動漫好多人咖波 好冇玩?
我冇去._____.
cosplay最好睇._.V
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



HiNG_5201314 於 2008-08-11 10:48 PM 發表:
cm For YoU
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bbying21 於 2008-08-04 07:56 PM 發表:
Cm For U
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx
Posted at 2008-08-10 07:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]