KeNsZeTo
KeNsZeTO
暱稱: 屎筒
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2009-10-01
2009-09-30
2009-09-28
2009-09-26
2008-12-10
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 94
留言總數: 181
今日人氣: 8
累積人氣: 4451
2008 年 8 月 12 日  星期二   晴天


12-8-08 分類: 未分類

今日訓到10點半到起左身...
之後叮盒叮叮飯黎食=口="
當早餐+早飯...食完睇左一
陣奧運...發覺今屆奧運d人
好勁...係咁破記錄...中國都
拎左唔小金牌..中國加油><"
之後開機玩...玩到2點幾換3
出左去新城市...同阿媽去買反
學用d書...出左去見肚餓搵左間
大快活e肚...食完再去買書...去
到唔洗排隊...冇咩人...之後好快
買完就搭巴士反屋企...反到去再
睇奧運...見到中國同西班牙...開頭
中國贏佢11分=口=...但之後打...俾
西班牙贏反哂反黎= ="...中國d人有波
又唔沖上去攻...係到等自己人上哂去先攻...
搞到人地反哂去防...佢自己又入唔到波...人地一
要波就沖上去...佢地又唔去防人- -"等人入左籃
底起手射先防...10次有9次都俾人入左- -真係好唔
得...之後搞搞下重輸左...唉...睇完就開機玩冇睇到...
之後食飯時睇下女子足球...中國對阿根廷...初初宜為
阿根廷好勁下啦= ="...點知睇落先知佢屎過中國...
俾中國係咁攻...但都未有入球...未睇完我就去左打機lu...
因為對女仔踢冇咩心機睇...如果係男仔我會去睇=3=...
因為男仔踢得有技術d同勁d...好期待睇男仔踢波...






訪客留言 (返回 KeNsZeTO 的日誌)


kiki_rain 於 2008-08-14 09:41 PM 發表:
cm"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx
Posted at 2008-08-14 10:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yan0v0 於 2008-08-14 05:01 PM 發表:
里多個cm 快d有新blog._.V
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有關系的嗎-.-"
Posted at 2008-08-14 10:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kiss__yan 於 2008-08-14 10:15 AM 發表:
pass by
comment =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx...
Posted at 2008-08-14 01:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



nyw10_sally 於 2008-08-14 09:06 AM 發表:
你打既日記日日都咁長既?勁喎=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔勁...講反做過d咩姐...
Posted at 2008-08-14 01:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bobo0122 於 2008-08-13 11:13 PM 發表:
CMCM回喔
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

okok...thx
Posted at 2008-08-14 01:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hei_kwan 於 2008-08-13 04:42 PM 發表:
CoMmeNt"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx...
 
Posted at 2008-08-14 01:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hei_kwan 於 2008-08-13 04:42 PM 發表:
CoMmeNt"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx..
Posted at 2008-08-14 01:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yan0v0 於 2008-08-13 11:09 AM 發表:
咁你都講得岩ge
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

更係@@v...xd
Posted at 2008-08-13 01:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yan0v0 於 2008-08-12 10:20 PM 發表:
係 中國+油
女仔踢唔好睇咩 v_v
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔係唔好睇- -"但悶左d囉...
Posted at 2008-08-12 10:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bbying21 於 2008-08-12 09:52 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx...
Posted at 2008-08-12 10:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]