KeNsZeTo
KeNsZeTO
暱稱: 屎筒
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
2009-10-01
2009-09-30
2009-09-28
2009-09-26
2008-12-10
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 94
留言總數: 181
今日人氣: 31
累積人氣: 4429
2008 年 9 月 7 日  星期日   晴天


7-9-08 分類: 未分類

今日係反學既第1個星期日...
過得好好玩^^...

今日訓到差唔到10點就醒左...
之後叮意粉食-v-...食完開機玩...
玩左一陣勁舞><"...之後去左君到...
同佢係到玩cs...發覺屎左-口-"...玩到
3點幾陪君出沙田拎野...拎完野諗住搭的
反新翠...我同君都想玩野...搭的唔俾錢就落車
走人...哈哈...上左車知後先知車機唔係好識路...
咁就廢事玩佢啦...就俾完錢落車去左張煌偉打波...
去到見到偉,權,葉秀都係到同人鬥緊波...咁就過去
去拎一面波場到射下波...之後過去挑佢地鬥波...之後
係到打...輸左-口-...唔夠好咁打...君唔係好舒服...之後
打完係到休息左一陣...再去射下波...之後見到ak,司徒嬰XD,
重有個唔記得左名-口-(SOR)...之後係到係咁掉野落黎-口-"
搞到個球場好多垃圾...之後去左買野飲...買完反黎個場俾班
人擺左黎射.\/.凸...之後挑釁佢地鬥波...點知唔係好夠打-口-"
佢地技術唔算好...但個人就大份同高...鬥完就坐左係到睇波@.@"
之後同權佢地同班人鬥...輸左少少...之後到我地...我個fd走左去循理打..
就拉左偉幫手打下...開頭贏緊佢地-口-"...點知俾人追反/..\"...下次一定要
贏反佢地.\/.m...之後玩到7點幾權佢地走左...得反我,君,ak,嬰係到...我地係到鬥
射入球...最屎過個要跟人姓@o@...開頭係嬰挑釁我地玩...之後輸得最金又係佢...哈哈xd...
佢就係咁輸左俾我同君...跟左我地姓xd...司徒嬰><",李子嬰@@哈哈...諗起都好笑@w@
有機會的話下次再玩過@@v打完之後去左m記坐左一陣我就送嬰佢去搭車...跟住再反m記
坐多一陣就閃人反屋企...反到去第1時間洗白白-w-"之後就開機再去揾野食@m@...咁住就
打日記了...
今日玩得好開心@@希望日日都係咁...






訪客留言 (返回 KeNsZeTO 的日誌)


bbying21 於 2008-09-08 09:06 PM 發表:
周 SZETO
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=口=
Posted at 2008-09-08 09:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yan0v0 於 2008-09-08 06:40 PM 發表:
c0mMeNt*]]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX
Posted at 2008-09-08 09:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



HiNG_5201314 於 2008-09-08 12:00 AM 發表:
@@ "
CM FOR UUU "
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bbying21 於 2008-09-07 10:19 PM 發表:
你要跟我姓 ..'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bbying21 於 2008-09-07 10:18 PM 發表:
咩事先 ..'
好明顯你要嘍我姓囉 ..'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都係要跟你1次姐><"但係要跟我唔只1次喎姐姐@@v
Posted at 2008-09-07 10:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]