今日7點半起左身...之後開機玩...
玩到12點就睇下電視...都好悶下...
之後又打機...打到2點半就洗白白換3
反學見家長...反到去聽左個好短暫既
演講...之後就見班主任...令到張成績表
...見到d分數重低過上次...有d唔係好開
心=w="重要俾班主任話我成日上堂訓覺
...阿媽聽到又係到煩...真係想爆粗...到左講
問我想讀咩科...q知啦...科科都咁悶...但我既
成績咁差=0=...應該又入反E班@@...可能可
以同反自己班既同學一班...但班主任叫我入C,
D班...話我自己本身成績可以再高好多...係自己
懶唔去溫書...唉...好煩下...唔理住啦...見完反到
屋企再打過機...今日就係咁無無聊聊過左一日...
|