今日...唔知點解訓唔著...7點就起左身... 之後自己煮早餐食...食完開機玩...好悶... 玩到12點幾食飯...食完飯就食藥(感冒藥)...之後 係到聽歌發呆...之後諗諗下野訓著左...醒反係 3點幾到...之後就打機....今日過既時間好悶... 除左打機咩都冇做過...唉.......... 第13日....唉.................