KeNsZeTo
KeNsZeTO
暱稱: 屎筒
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-10-01
2009-09-30
2009-09-28
2009-09-26
2008-12-10
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 94
留言總數: 181
今日人氣: 4
累積人氣: 4562
2008 年 4 月 22 日  星期二   晴天


2008-4-22 分類: 未分類

今日7點半起左身...自己
煮早餐食=w=...之後洗白白
反學......
今日頭2堂係科學...訓覺...
小息係班房傾計...第3-4堂係
經公數學...經公教書...數學係
到做數...小息落左去同君佢地
打兵兵球...第5-6堂係中文中
史...中文阿sir冇反...唔洗上...
係到睇片(變型金剛)...中史堂...
教左半堂書半堂做筆記...到左食
飯...要食意粉...見到掉左冇食...之
後去組波打...等狗狗黎到去左買野食...
等左好q耐先到我...重要俾人打= ="
買完反去球場到食...食完同狗狗石仔玩
15分...之後君佢地落左黎...之後打左一陣
比賽就冇打...第7-8堂係2堂英文...阿sir
隻腳傷左...反唔到黎...所以令一個老師
黎頂...原本係睇片...但因為部機kai的...冇
聲出...冇睇到...第8堂地理阿sir黎頂...叫我
地做反作業d改正...好無奈...諗住訓覺...但
都訓到...訓左20分鐘到就落堂...重未訓夠=w="
之後放左學去視藝室做功課...5點到閃人反屋企...
到左7點@@原來老豆反晚班工...所以要好早食飯...
同可以遲d訓...呢幾日都可能玩耐d@@

今日講左1句野...俾佢小反轉頭- -"(寧願冇講過)唉.......................................






訪客留言 (返回 KeNsZeTO 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]