今日7點起左身...煮早餐食...
之後開機...玩到7點55分去洗
白白換3反學(T.S.A)...洗完出
反黎宜經8點15分=w=""要
8點20分反到去...等反5分鐘...
之後連頭髮都冇咩點吹就跑反
學校...因為遲到既話放學要留
反半粒鐘= =...跑到反去...d
人係哂a場集隊...我先慢慢行
反入隊到...之後又有班人遲過我
小小咁多...就俾老師罰左留堂@@
我真好彩唔洗俾人罰...相差時間係1
-2分鐘到=w=...超危險...之後上課
室聽書...數學,中文,英文...數學堂都
有聽到書...到左中文堂...教聆聽技巧...
聽聽訓住左...= ="...到左英文...全堂係到
訓覺...個老師又冇叫我身起...我又懶得起...
訓到放學先醒反...之後同左狗狗佢地去左
奇樂食飯...食完飯反左屋企打機...全日係
到打機...悶到嘔...
今日冇見過佢/.\...
|