KeNsZeTo
KeNsZeTO
暱稱: 屎筒
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2009-10-01
2009-09-30
2009-09-28
2009-09-26
2008-12-10
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 94
留言總數: 181
今日人氣: 9
累積人氣: 4304
2008 年 6 月 11 日  星期三   晴天


2008-6-11 分類: 未分類

今日唔知點解6點15分到醒左=w="
之後又訓反...6點55到起左身洗白白食
早餐...食食下聽到出去有一聲好大聲趺
野落樓下既聲...冇理到唔知發生咩事...
之後就反學...反到去...因為個天想落雨咁...
所以唔洗集隊...係到聽宣佈...今日頭2堂係科學...
聽聽下就訓著左- -"...之後俾阿sir叫反醒...醒左
就係到做書同溫書...溫左一陣就睇片...關於魔術...
之後小息...因為冇得借波打所以留左係班房到溫經
公...因為一陣要小測...第3-4堂係經公數學...經公係
到小測...測左成堂...到左數學係到教書...因為重差3課
未教...之後小息...冇野做係到同狗狗佢地係到溫書...問問
題俾佢地答...第5-6堂係中文中史...中文堂...唉...後面噪到
仆街...教到阿sir係咁話人又唔教書...就係咁就搞左成堂...咩都冇學
到...中史係到做作業...我係到一邊 ...一邊係到做心理測驗...發
學ok準下...^^...之後食飯...冇食到俾左人地食...之後小息就落左小
食部買野食...食完上反課窒...之後我地見冇得打波係到咁玩咩好...
之後提意左玩捉迷藏^^...全校...大到pk...個個都係到跑...俾阿
sir話...哈哈...狗狗重未話sir叫反課窒...就係咁就俾人捉左呀...
哈哈...死得好唔低...所以我地決定聽日再黎過...第7-8堂係英文堂
係到做作文...就係咁就搞左2堂...之後放學就反屋企....

今日係小息聽到君佢地話我棟樓有人跳樓=0="...我聽到o哂...
唔怪得今朝聽日好大聲既跳野聲啦...原來有人跳樓- -"(有d怕
怕)...

好期待快d考試....

>..<"






訪客留言 (返回 KeNsZeTO 的日誌)


siufu17 於 2008-06-13 12:36 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx~cm
Posted at 2008-06-16 10:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



HiNG_5201314 於 2008-06-11 11:22 PM 發表:
cm.."
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx~cm
Posted at 2008-06-16 10:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kiki_rain 於 2008-06-11 10:45 PM 發表:
CM=.="4 =u=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx~cm

Posted at 2008-06-16 10:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]