今日7點半起左...之後洗白白
開電腦玩...之後搵早餐食...之
後係就係到上網係野...睇到悶
悶地溫左陣書...之後1點幾到就
約左一班冇見3年既小學同學出街
玩...去左新城市...係新基地到打機
...打左一陣就同左fd去影貼紙相
=w="就係咁又搞左成粒鐘到...之
後去左冒險樂園到玩...玩到5點半到
走人反屋企...反到去洗完白白...就開
始玩了...今日都過得冇咁耐...好開心
見反d小學同學...差唔多個個都改左樣...
玩得ok開心啦...但就係咁就冇咩點溫書了
=w="有d擔心...
|