KeNsZeTo
KeNsZeTO
暱稱: 屎筒
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
2009-10-01
2009-09-30
2009-09-28
2009-09-26
2008-12-10
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 94
留言總數: 181
今日人氣: 12
累積人氣: 4307
2008 年 6 月 16 日  星期一   晴天


2008-6-16 分類: 未分類

今日原本諗住早d起身...
溫書...但點知訓到6點半先
起到身=w="...一定係琴日
溫得太過野...唔夠訓=0="
所以今日要2點前訓...
今日一反去就反上課室...之
後聽宣佈...聽完係到等左陣就
開始考試...係考數學先...我一見到
份卷...做哂d mc題先...之後再做其
他...開始見到ok識做下...但做到後
d長問題難到pk...咩都冇俾就要搵
反個未知數...諗左勁耐都係唔係好識
做...所以決定亂咁做=="...之後小息...
又話有15分鐘...點知小息5分鐘就要
集隊...shit...之後我地班企得好...最快
入去禮堂...之後等其他班入哂就開始考
中文,英文,普通話聆聽...中文都ok聆得明...
識做下...到左普通話...重易過中文...之後
英文- _-...死哂...完全唔明佢講咩...亂咁
填d野落去就算...之後放學...去左奇樂食飯...
食完佢地去左屎眼屋企溫書...我就反左屋企
開機玩...玩到2點到溫左陣書又打過...之後
諗住10點半到再溫....溫到1點半-2點到先訓
...聽朝6點起身再溫過...驚唔記得=w="聽日
考中史,電腦...中史有聽書應該都識...但電腦
要考程式...冇聽書...應該會肥...所以都唔係好理呢
科...但都會溫下...希望聽日起到身啦...=w=""






訪客留言 (返回 KeNsZeTO 的日誌)


bbying21 於 2008-06-21 11:50 PM 發表:
comment./
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX~...
Posted at 2008-06-22 08:09 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]