KeNsZeTo
KeNsZeTO
暱稱: 屎筒
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
2009-10-01
2009-09-30
2009-09-28
2009-09-26
2008-12-10
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 94
留言總數: 181
今日人氣: 42
累積人氣: 4337
2008 年 7 月 7 日  星期一   晴天


2008-7-7 分類: 未分類

今日7點半起左身...之後煮早餐...
再洗白白換3反學...反到去岩岩好隊
集...之後上禮堂係戲劇...4社既戲劇
都好搞笑...由其係紅社...佢地用左好多
種音樂去配合...睇到現場d人都係到笑^^...
抵佢地拎獎...之後睇戲劇組表演...d人講過d
野坐後小小d人都聽唔到佢講咩= =(包括我)...
同咪佢地表演冇4社咁好睇...我睇完都唔係好
明佢地講咩= =...不過睇落佢地都好努力排戲...
可能我未上過去唔知過種感受所以講得咁輕鬆^^...
不過就算有得我上都唔會上= =...因為對住咁多
人怕怕(之前試過)...睇完哂戲11點半到...諗住會
早放家啦...但點知d老師話張通告寫左12點半先放得
所以唔可以早放...過時勁唔鋸佢囉...重有成粒鐘係到又
冇野做...播d舊到唔舊既片俾我地睇喎...又悶...搞到d人
係到發哂火小佢...我見到套戲好舊...冇興趣睇就扑左係到
訓覺=w="...但好難訓得到...訓到都好累...就係咁訓下醒下...
就過左個粒鐘...之後放左學同佢地去左雲碟食飯...我食左個芙
蓉蛋飯...食完就各自回家...反到屋企訓左一陣先打機...=w="
呢排唔知點解冇咩精神...成日想訓覺=0=...正常野晚訓...但到左
野晚又訓唔著...晨早就醒左= ="...唉.........................






訪客留言 (返回 KeNsZeTO 的日誌)


HiNG_5201314 於 2008-07-08 10:00 PM 發表:
CM FOR U =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx~
Posted at 2008-07-09 10:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siufu17 於 2008-07-07 11:05 PM 發表:
cm for u"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx~
Posted at 2008-07-09 10:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bbying21 於 2008-07-07 10:54 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx~..
Posted at 2008-07-09 10:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]