KeNsZeTo
KeNsZeTO
暱稱: 屎筒
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
2009-10-01
2009-09-30
2009-09-28
2009-09-26
2008-12-10
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 94
留言總數: 181
今日人氣: 0
累積人氣: 4443
2008 年 7 月 10 日  星期四   晴天


2008-7-10 分類: 未分類

琴日因為有人黎左我屋企...之後
又出左去食飯...叫左好多野食...
阿爸同個人係到飲酒=0=2個面都
飲到紅哂...之後重問我同二家姐飲唔飲...
阿媽唔俾我飲=w="...所以冇飲到...但家
姐飲左2枝...但面都冇紅=0=...重勁過我...
之後食到12到先反...反到去洗白白食完個宵野
就訓...食完宵野都1點幾2點...廢事再開機...所
以冇打到日記=w="(累)

今日訓到7點半起左身...之後洗白白...
之後反學校食早餐...唔想留係屋企= ="
因為琴日有人係到過野= ="今日反去學校
上咩急救班= =...搞到我好鬼死眼訓...一路
聽一路訓...用隻手叉住個頭(累)"...訓訓下又俾老師叫...
煩到pk...琴日宜經冇覺好訓重要唔俾我係到訓="但冇
理佢地由得佢地叫...就係到咁學校訓下醒下就過左3粒
幾鐘= ="但都好眼訓...之後放左校去左榮發食野(間野我開家XD...講笑)
食左個公仔麵就反左屋企...






訪客留言 (返回 KeNsZeTO 的日誌)


bbying21 於 2008-07-15 12:56 PM 發表:
唔打 野既?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

因為...呢排日日都好累...
所以掛住訓...冇打到>.<"
Posted at 2008-07-15 01:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siufu17 於 2008-07-13 03:35 PM 發表:
好耐冇見"
過得好嗎?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55...真係好耐冇見...
過得還可以啦...
Posted at 2008-07-15 09:14 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bbying21 於 2008-07-13 10:41 AM 發表:
CM .. '
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx...
Posted at 2008-07-15 09:13 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bbying21 於 2008-07-10 11:49 PM 發表:
cOmMenT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx~
Posted at 2008-07-15 09:09 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]