| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 9 月 17 日 星期六  |
放假的第一天。  |
分類: 未分類 |
今日放假啦~~
好開心~~
但係晨咁早,Karen就打俾我…
所以就醒左啦~~~
下午要做功課…
慘+無奈=做功課
唉…
凱莉筆~~
|
|
|
Debbie 於 2005-12-29 05:17 PM 發表:
|
|
|
Kelly 於 2005-12-19 10:47 AM 發表:
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2005-12-31 08:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
馮德晉 於 2005-09-18 06:48 PM 發表:
|
網主回覆
hihi~>.< Posted at 2005-09-18 06:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
亞茵 於 2005-09-17 02:53 PM 發表:
喂喂~我想問你點整到好似你咁...縮細左個日記板~?
|
網主回覆
自己去討論區問下啦~ Posted at 2005-09-18 05:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|