最搞野既一天=口= 巧想死囉... 上libs太開心... 我都唔明佢點睇野既! 明明係星戰 佢竟然話係劍擊 [佢=我唔方便講] (tips: 王sir今日冇番`仲有邊個教我地呢? um...自己諗喇) 最經典的一句``` 我黎係教書架! 唔係黎做詼諧星架! 最經典的一句2`` 唔通我教教下書! 你地就係果邊玩劍擊呀? 最經典的一句3`` 我唔教喇! [掟咪] <完> 有人爆喊3次 乜料啊你?? 係教書既就咪喊 比左成1堂我地傾你有咩唔著 傾完又話係我地問題 唔敬咪唔敬囉 我淆q咩? 我地唔係真心咪唔係囉! 你收皮喇!!!! ~~~~~~~~~~~~~diu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 走音王來也!!! {黎到麥當勞啊 食乜lun野好啊} {魚柳包啊!魚柳包!} {奶昔啊!奶昔!} {大檸樂啊!大檸樂!} {麥樂雞啊!麥樂雞!} {漢堡包啊!漢堡包!} 大家諗下呢個game點玩啦! biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii*
不全我是弄的 有某n幫手!!!! so beautiful
我真係太勁喇... 整得好令>3<
其實今日有好多好多好開心既事. 不過我唔識將佢打出黎.. 故今日呢個poz冇乜特別野打! 死啦 Man姐約見我...今次大獲喇?! 星期5就係喇.. 淆晒-口-"
抽籤筒都可以有笑料 食M記都可以有笑料 =]] 還是可以回到以前的? 對不對???
今日 發現我十十分中意打機! 太好喇.. 打機果時我真係會勁勁勁開心. 好鬼爽 我玩真少林 我個拳宗升得好好快 15lv! 正!!!!! 呢個算係咩假期 得一日 頂````` 得1日-0- 仲要係我成日都冇乜野做 十分想有手機>> 主要係用黎影相 因為我好想將我每日發生既事影低佢 擺比你地睇^^ 不過呢個好似對我黎講好遠=w= 唉`` 我琴日去左我小學同學---阿謙 到玩...{佢生日] 好鬼high 我200去到.. 我同另一個小學同學---方仔 一齊去! 好鬼high 佢高我成個頭-0- 好自卑=[ 跟住我地見到阿謙 佢又係高我成個頭 自卑度上升了40% 真係可慘.>> [[點解我會咁short架]] 之後我地等緊阿謙中學果d同學果時 咁岩隔離有個swimming pool 跟住有個好小小小既妹妹岩岩swim完 |{我諗佢應該係去緊更衣室}| 之後方仔竟然[細細聲同我講]話: 搞佢!好冇啊? 我勁無奈對住佢講番句: 我精神上支持你!冇見你一排.你淫左好多! 之後我地2個就對住面咁大笑... {正正式式細聲講大聲笑}} 之後阿謙d中學同學黎到. 我地就上去佢屋企> 佢肥左小小-0-" 真係離晒大普= = 上到去... 佢阿爸阿媽唔係屋企住.. 去左買野! 之後阿謙係度勁爆粗... 好鬼死搞野^^ 打打打 打到500幾" 佢阿爸阿媽話:係度食埋飯先走喇!!! [本來我冇咁既打算] 我十分愕然=-= 跟住我好唔好意思咁講左句:"唔得喎應該= = 但係佢地用群眾壓力* 我最終都屈服左-口- 跟住就係佢地食埋飯先扯... 食完... 但係係呢個時候~ 不幸既事就發生左係我身上 [佢有2隻8哥] 大家估下發生左d乜野事?! ` ` ` ` ` ` ` `好臭+好笑 ` ` ` ` `我食食下唔覺意踩左落一篤液体到... (大家明喇-口-_) 我唔敢以笑遮醜`因為真係笑唔出 then我叫阿謙借對襪比我 再打多陣機~ then就落左去踢波 好搞笑... 勁多笑料 不過影唔到相-0-比唔到大家睇! soR" 之後我地笑到聲都沙晒-0- hahahahahhahahahahaha ... 笑完一大輪 ---===我地上番去 果陣大概800幾 之後就打多一陣機 我同方仔900就走左! 一日就完左! 好正既一日! love this day ********** 諗番都好開心=)