KelvinB
暱稱: `|SiU* k}
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2日既普通假
久違了`*+
恐懼鬥室`
霧地異煞CS
掉位前的一天`
文章分類
全部 (59)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 59
留言總數: 190
今日人氣: 4
累積人氣: 2371
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 4 日  星期四   晴天


百痴... 分類: 未分類

 最搞野既一天=口=
巧想死囉...
上libs太開心...
我都唔明佢點睇野既!

明明係星戰
佢竟然話係劍擊

[佢=我唔方便講]
(tips: 王sir今日冇番`仲有邊個教我地呢?
         um...自己諗喇)


最經典的一句```

                   我黎係教書架!
                   唔係黎做詼諧星架!

最經典的一句2``

                   唔通我教教下書!
                   你地就係果邊玩劍擊呀?

最經典的一句3``

                    我唔教喇!
                    [掟咪]

<完>

有人爆喊3次
乜料啊你??

係教書既就咪喊

比左成1堂我地傾你有咩唔著
傾完又話係我地問題


唔敬咪唔敬囉
我淆q咩?
我地唔係真心咪唔係囉!
你收皮喇!!!!

~~~~~~~~~~~~~diu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


走音王來也!!!


{黎到麥當勞啊
 食乜lun野好啊}

{魚柳包啊!魚柳包!}
{奶昔啊!奶昔!}
{大檸樂啊!大檸樂!}
{麥樂雞啊!麥樂雞!}
{漢堡包啊!漢堡包!}

大家諗下呢個game點玩啦!
biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii*



2007 年 10 月 3 日  星期三   晴天


2007-10-03 分類: 未分類

 

不全我是弄的
有某n幫手!!!!

so beautiful



2007-10-03 分類: 未分類

 

我真係太勁喇...
整得好令>3<



2007 年 10 月 2 日  星期二   晴天


今日好!HIGH 分類: 未分類

 其實今日有好多好多好開心既事.
不過我唔識將佢打出黎..
故今日呢個poz冇乜特別野打!

死啦
Man姐約見我...今次大獲喇?!
星期5就係喇..
淆晒-口-"

抽籤筒都可以有笑料
食M記都可以有笑料
=]]

還是可以回到以前的?
對不對???



2007 年 10 月 1 日  星期一   晴天


=] 分類: 未分類

今日
發現我十十分中意打機!
太好喇..
打機果時我真係會勁勁勁開心.
好鬼爽

我玩真少林
我個拳宗升得好好快
15lv!
正!!!!!


呢個算係咩假期
得一日
頂`````
得1日-0-
仲要係我成日都冇乜野做

十分想有手機>>
主要係用黎影相
因為我好想將我每日發生既事影低佢
擺比你地睇^^
不過呢個好似對我黎講好遠=w=

唉``
我琴日去左我小學同學---阿謙
到玩...{佢生日]
好鬼high
我200去到..
我同另一個小學同學---方仔
一齊去!
好鬼high
佢高我成個頭-0-
好自卑=[
跟住我地見到阿謙
佢又係高我成個頭
自卑度上升了40%
真係可慘.>>
[[點解我會咁short架]]
之後我地等緊阿謙中學果d同學果時
咁岩隔離有個swimming pool
跟住有個好小小小既妹妹岩岩swim完
|{我諗佢應該係去緊更衣室}|
之後方仔竟然[細細聲同我講]話:
                                              搞佢!好冇啊?
我勁無奈對住佢講番句:
                                 我精神上支持你!冇見你一排.你淫左好多!
之後我地2個就對住面咁大笑...
{正正式式細聲講大聲笑}}

之後阿謙d中學同學黎到.
我地就上去佢屋企>
佢肥左小小-0-"
真係離晒大普= =
上到去...
佢阿爸阿媽唔係屋企住..
去左買野!
之後阿謙係度勁爆粗...
好鬼死搞野^^

打打打
打到500幾"
佢阿爸阿媽話:係度食埋飯先走喇!!!
                                    [本來我冇咁既打算]
我十分愕然=-=
跟住我好唔好意思咁講左句:"唔得喎應該= =

但係佢地用群眾壓力*
我最終都屈服左-口-
跟住就係佢地食埋飯先扯...

食完...
但係係呢個時候~
不幸既事就發生左係我身上
[佢有2隻8哥]
大家估下發生左d乜野事?!
`
`
`
`
`
`
`
`好臭+好笑
`
`
`
`
`我食食下唔覺意踩左落一篤液体到...
(大家明喇-口-_)
我唔敢以笑遮醜`因為真係笑唔出
then我叫阿謙借對襪比我

再打多陣機~
then就落左去踢波
好搞笑...
勁多笑料
不過影唔到相-0-比唔到大家睇!
soR"
之後我地笑到聲都沙晒-0-

hahahahahhahahahahaha

...
笑完一大輪
---===我地上番去
果陣大概800幾
之後就打多一陣機
我同方仔900就走左!

一日就完左!
好正既一日!
love this day

**********


諗番都好開心=)