講番d野先喇
WuWu sorrY" 今日甩左你底了
真的對不起唷
因為我成440先放學
以為你走先一步
所以...............................
SOR啊
不如改做聽日啦?!
好唔好呢???????
------------------------------------------------------------------
如今我發覺
小息才是我一整天的校園生活內最開心的時候
阿敏 wuwu 謝謝
比起1D那些 x朋z友
好得多了啊
你們的cm是我的動力來源
艾屎梨囉
唉.
又要上ms.Chow堂
悶到 x 咁
想死呀上佢堂真係
不果我而家勁主動
成日答佢d白痴問題
今日答2條
2條都岩架
呵呵呵
耶耶耶
then小息
最開心呢...見到你們了嘛*
哈哈
同阿敏傾計
||好搞野||
呵~~~
之後又上堂
上低b堂...
冇咩值得講...
lunch time
he ha
倒水
又係度爆gap
原來呢個方法真係可以幫我忘記 x y 架
太好喇...
爆多d喇
有益身心架真係
開始習慣 x y 的不存在
強!
耶耶耶
呵呵呵
阿敏!
加油啊!
等我爆多d搞笑野比你聽
等你忘記你心入面唔開心既野喇

之後lunh time完上I.s
勁正*
又係玩野既時候囉
警告 某n 唔好再講埋d野暗示某d既野
令我十分氣憤
頂你!!!!!!!!!!
我再講多次"
我不止三歲 我當然識趣
記住呢句野
係你防身既好句子
而家脾氣好壞
唔好惹起我把火
仲有唔知邊個邊個放假料
你仲係咁樣
我打到你變豬頭!
------------------------------------------------------------
多d留cm喇
我的朋友*
|