K.C.
//
KelvinYung
暱稱: K.C
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2010-02-02
2009-11-24
2009-11-17
2009-11-10
2009-10-06
文章分類
全部 (59)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 59
留言總數: 56
今日人氣: 0
累積人氣: 918
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 23 日  星期三   晴天


2009-09-23 愉快 分類: 未分類

最緊都好累!!!!
開始唔係好夠時間用!!!!
其實我而家唔想溫書了!!!!!
好多科都係上堂明老師講咩,
但係d英文一唔溫就唔洗指意考試合格!!!!
我又唔想溫喎!!!!
唉!!!!













你唔好再唔開心啦!!!!!我地一定會支持你!!!!!



2009 年 9 月 20 日  星期日   晴天


2009-09-20 不安 分類: 未分類

我想,
一切一切都唔關你地事!!!
畢竟,
我太自私了!!!
我太無理取鬧了!!!!
同他人傾訴後,
我才知道自己既自私!!!
沒有付出卻希望得到你地既付出!!!!
我太無理取鬧了!!!!
若果我向你們道歉,
你們會原諒這個自私,
無理取鬧的我嗎?



2009 年 9 月 18 日  星期五   晴天


2009-09-18 傷心 分類: 未分類

我想不通了,
我為左呢件事煩左好耐,
既然你同掛住陪佢,
我花咁多時間等你只換黎幾句既說話,
咁我等黎做咩!!!
為左友誼我可以付出好多野,
但係付出咁多既時間得到既只係你喜歡既就同我傾幾句的話!!!
我唔明我點解要等囉!!!
只從你同佢一齊,
我比以前更加感覺到自己既孤單,
今日4個人出去食飯,
結果我又係自己一個孤伶伶咁行番學校,
算點姐,
我受夠啦!!!
可能你覺得我無理取鬧,
但係我係唔開心,
係超唔開心!!!!!
點解明明有咁多朋友陪住我,
為左你其中一個朋友,
以令到我體會更多我唔需要體會既孤單!!!!!
我係好驚自己一個人,
我而家迷茫了!!!
我唔知點做好!!!!
到底,
你有冇重視過我?
我到底係唔係真係一個可有可冇既人?
牛並不是時時刻刻都咁堅強的,
他都會有軟弱的一面,
到底,
有幾多人會關心牛背後的呢一面?



2009 年 9 月 16 日  星期三   晴天


2009-09-16 疲倦 分類: 未分類

今日好累!!!!
練完波爆累!!!!!!
加上琴日為了1個誠諾,
成差唔多十二點先訓!!!!!!!
累累累累累累累累累累累累累累!!!!!!!!



2009 年 9 月 14 日  星期一   晴天


2009-09-14 不安 分類: 未分類

警告!!!!!!!!!!
Warning!!!!!!!!
豬流感已經係將官爆發!!!!!!!!
請大家小心注意個人衛生!!!!!!
唉,
今日先知道原來坐係我前面果兩個人有豬流感!!!!!
勁大獲,
自己呢幾日又唔係好舒服!!
真係怕自己中招!!!!!
今日打風,
唔知聽日番唔番到呢!!!
最好就番到,
要聽書,
今日個人好累好累好累好累!!!!!
冇精神,
數學今日d野超簡單,
堂課冇難度!!!!
聽日要練波^^
好耐冇打啦!!!!
希望d狀態總係到!!!!!
係到向牛神祈求!!!!!!!
希望我所有既朋友同屋企人都可以平安冇事,
唔好染上豬流感,
就算要,
希望由我代受罪!!!!
by一隻視朋友為生命既蠢牛!!!!!!