我想不通了,
我為左呢件事煩左好耐,
既然你同掛住陪佢,
我花咁多時間等你只換黎幾句既說話,
咁我等黎做咩!!!
為左友誼我可以付出好多野,
但係付出咁多既時間得到既只係你喜歡既就同我傾幾句的話!!!
我唔明我點解要等囉!!!
只從你同佢一齊,
我比以前更加感覺到自己既孤單,
今日4個人出去食飯,
結果我又係自己一個孤伶伶咁行番學校,
算點姐,
我受夠啦!!!
可能你覺得我無理取鬧,
但係我係唔開心,
係超唔開心!!!!!
點解明明有咁多朋友陪住我,
為左你其中一個朋友,
以令到我體會更多我唔需要體會既孤單!!!!!
我係好驚自己一個人,
我而家迷茫了!!!
我唔知點做好!!!!
到底,
你有冇重視過我?
我到底係唔係真係一個可有可冇既人?
牛並不是時時刻刻都咁堅強的,
他都會有軟弱的一面,
到底,
有幾多人會關心牛背後的呢一面? |