今日d堂平平淡淡咁過,,英文堂,,冇做到1 part,,個rachel係都要講嫁喎,,哼~
不過,,之前做個時留左做,,所以冇做到,,呀sir,,sorry呀!~
跟住D&T,,冇咩野,,
電腦堂,,聽呀肥榮講,,上左個TNA網,,有Abyss出場音樂呀,,
不過冇耳筒,,個Tracy又唔借比我. . .
跟住食完飯上hall,,我地1C好鬼死勁呀~,,
個陳滿憑,,勁到佢呀,,真係要比個服字佢~
放學,,冇得打波,,落雨,,咪返屋企囉,,
返去嗱嗱聲down個火影232離睇先,,正~//
好野,,聽日個場冇咩人睇,,應該會買到飛嫁啦~
|