||卍卍卍||I__Need---tO,,,HeLp|||
Ken300
暱稱: ||*卍||KeN||卍#||
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-06-02
2007-05-28
2007-05-27
2007-05-26
2007-05-24
文章分類
全部 (27)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 27
留言總數: 35
今日人氣: 0
累積人氣: 1328
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 24 日  星期四   晴天


2007-05-24 分類: 未分類

琴晚漫漫長夜,,係非常之咁難過. . .

點解咁講呢?事關就係我要睇2:45個場歐聯啦~

由10點,,玩電腦,,睇動漫,,玩NDS,,先至捱得過11點,,又同人傾電話,,

傾到12點幾1點,,就咁樣捱下捱下,,終於!!!

到2點啦,,跟住出左去睇,,

哇!!咁就大獲啦,,佢講野講成一個鐘頭,,

玩野呀!?講到呢度,,即刻想自殺~

等等下等到訓左,,到我今朝起身,,

唉. . .後悔. . . . .

不過我好奇怪,,我屋企人點解唔叫我起身,,我家姐3點幾番離,,

又唔叫我,,佢見到電視開住都唔叫我~

我呀媽4點幾起身去廁所又唔叫我,,

佢地二個都咁賤格!!!~~~

跟住今日3點幾睇番重播,,唉~利記輸左,,

怪都係怪個條賓尼迪斯,,又唔換比拿美,,

輸波---係抵佢死既事~哈哈~~






訪客留言 (返回 Ken300 的日誌)


jolly_lokyi 於 2007-05-25 08:32 PM 發表:
http://blog.qooza.hk/blog.php?user=jolly_lokyi&eid=6060182
see!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]