琴晚漫漫長夜,,係非常之咁難過. . .
點解咁講呢?事關就係我要睇2:45個場歐聯啦~
由10點,,玩電腦,,睇動漫,,玩NDS,,先至捱得過11點,,又同人傾電話,,
傾到12點幾1點,,就咁樣捱下捱下,,終於!!!
到2點啦,,跟住出左去睇,,
哇!!咁就大獲啦,,佢講野講成一個鐘頭,,
玩野呀!?講到呢度,,即刻想自殺~
等等下等到訓左,,到我今朝起身,,
唉. . .後悔. . . . .
不過我好奇怪,,我屋企人點解唔叫我起身,,我家姐3點幾番離,,
又唔叫我,,佢見到電視開住都唔叫我~
我呀媽4點幾起身去廁所又唔叫我,,
佢地二個都咁賤格!!!~~~
跟住今日3點幾睇番重播,,唉~利記輸左,,
怪都係怪個條賓尼迪斯,,又唔換比拿美,,
輸波---係抵佢死既事~哈哈~~
|