|
|
2007 年 7 月 20 日 星期五
|
|
..
|
又打返日記喇!
差唔多半年無打過甘制!
又到左個無聊好得閒ga暑假喇- -
真係悶到抽筋呀..又無野做..
日日係屋企訓完又打..打完又訓- -
好鬼無聊呀!!><"遲d去市心睇下搵唔搵到野做啦
希望搵到啦..唔洗甘悶丫ma..
真係好悶- -打日記d野都諗唔到..
正係諗到上面果少少- -
真係幾失敗..成日都係甘- -
我份人真係無樣野係好架..
唉!唉!唉!
|
|
p0zt!me︰2007-07-20 01:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 104 | »
|