|
|
2007 年 1 月 15 日 星期一
|
|
RAIN
|
沉晚超開心呀..我有去RAIN個演唱會!!
超超超級正呀!!RAIN超靚仔呀
我差d嗌到失聲..佢唱歌果陣..全身都會係到打拍指..
佢唱左兩個鐘..就完喇..真係覺得好快..
我最鐘意佢唱I'M COMING果個樣..著住軍裝..
真係好型..每部分都咁好睇架啦..
哈哈..沉晚ga事一定唔會忘記..
|
|
p0zt!me︰2007-01-15 09:15 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 104 | »
|