2006 年 7 月 14 日 星期五
好開心
好開心呀/. 我升到班啦... 我幾驚我升唔到牙.. 不過..依家知道左.. 都放心.. hehe...好野..唔洗留班 very happy ar!!!!
好開心呀/.
我升到班啦...
我幾驚我升唔到牙..
不過..依家知道左..
都放心..
hehe...好野..唔洗留班
very happy ar!!!!
p0zt!me︰2006-07-14 03:52 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]