|
|
2006 年 6 月 23 日 星期五
|
|
..
|
好耐都冇打過日記啦..
因為要考試..所以冇玩電腦..
正返數學一樣主科咋..kaka..
依家都算輕鬆d啦..
考到星期三就考哂lu..
好野...
今年暑假都唔知去邊到玩,..
暑假又要返學校補習..
真係好悶..= =
希望到時有節目啦..-3-
唔洗咁悶丫ma,,.
又希望今次ga成績會理想啦..-3-
|
|
p0zt!me︰2006-06-23 12:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 104 | »
|