2006 年 4 月 21 日 星期五
唉..
有冇人可以話比我知.. 有咩功課做呀.. 上網果個..又冇打到有功課.. 係唔係姐係冇功課做呀?? 如果係冇ga..就正啦.. 不過..我覺得都唔會冇lo= = 唔打啦..
有冇人可以話比我知..
有咩功課做呀..
上網果個..又冇打到有功課..
係唔係姐係冇功課做呀??
如果係冇ga..就正啦..
不過..我覺得都唔會冇lo= =
唔打啦..
p0zt!me︰2006-04-21 12:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]