|
|
2006 年 4 月 22 日 星期六
|
|
唉
|
唉..咁快就放完假啦..><
咁快ga..冇得玩tim..><
唔制呀..><味玩夠嫁..><
可以放長d就好la..=3=""
不過..冇可能- -
等陣上網睇下有冇功課做= =
唔打啦/.,\kak= =
|
|
p0zt!me︰2006-04-22 08:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 104 | »
|