|
|
2006 年 4 月 20 日 星期四
|
|
悶
|
唉..呢幾日好悶呀..
電視又冇野睇wo..
d功課又冇做過..
唉..要快d做哂先得..= =
遲d做..可能仲辛苦= =
睇下點先..有人ga話..咪出下街lo..
電視又冇野玩wo..
唉..唉..唉..!!
唔打啦..諗唔到仲有咩打..-口-"
|
|
p0zt!me︰2006-04-20 11:22 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 104 | »
|