|
|
2006 年 4 月 11 日 星期二
|
|
終於測完驗la
|
今日終於測完驗la..^^好開心呀
今日測..數學同中史..好彩我都識姐..hehe..^^
哎呀..我好想去中山玩玩呀..!
哼!!..我今晚一定同我老豆針掂佢先得..><
反正我係呢到都冇地方去..hehe
仲唔比我玩夠佢..呵呵..
聽日去果到咩咩..我地諗住個個都唔去..
去左都唔知做乜啦..=3=
唔打啦..食野先...
|
|
p0zt!me︰2006-04-11 12:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 104 | »
|