|
|
2006 年 3 月 4 日 星期六
|
|
....
|
今日唔係好凍..
我去左個fd屋企玩..
係佢屋企係左一個遊戲..
玩到我地退後3,4尺..
因為..我地知係d恐怖野黎ga..
但係唔知係點彈出黎..
不過..玩下玩下..有隻野走出黎..
我都比呢隻野嚇到..= =
不過..正係第一次睇先嚇到..
睇下睇下就覺得好悶lu..
又玩佢單車果隻game..
好正..玩左好耐..
打爆左機..就返屋企食飯lu..
-==-=-=--唉-- --- = - = -= -= - -= - =- =- =-= -= -= -= -=- = =- -= -= -= -=-
-=-=-=-=-=-=-=唉--=-=-=- -=-=-=-=-==-=--=-==-=-=--==-=-=-=-=-=-=--
-=--=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-==--=唉 -=-=-=-=-==-=-=-=-=--==-=-=-=-=
=--=-=-=-=-==-=--=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-==-唉 -=-=-=-==--=-=-=-=-=-=-=-=
|
|
p0zt!me︰2006-03-04 07:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 104 | »
|