|
|
2006 年 2 月 17 日 星期五
|
|
唉..
|
唉..今日好累呀....
正係坐係屋企眼訓..
咩都冇做..得我一個係home..
嘩..幾舒服牙..哈哈
諗返起都覺得開心..
自己一個人係home..
又靜..又唔會比人煩親..正呀..^^
我日日都係到睇埋d恐怖野..
唉..我都唔明阿曼姐..點解咁驚..
我都話唔恐怖..佢仲係唔敢睇-3-
唔打la...好夜la..byebye
|
|
p0zt!me︰2006-02-17 11:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | ... | 104 | »
|