2006 年 2 月 12 日 星期日
..
聽日要返學la..d功課做都味做過.. 唔知點tim..>< 唉..........又野打....係咁多.. 今晚又可能3點幾訓...........= =
聽日要返學la..d功課做都味做過..
唔知點tim..><
唉..........又野打....係咁多..
今晚又可能3點幾訓...........= =
p0zt!me︰2006-02-12 10:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]