|
|
2006 年 1 月 23 日 星期一
|
|
無聊ga一日..
|
今日係學校好鬼死悶呀..
又唔洗上堂wo.....正係係到改卷..= =
今次考試d成績非常非常差
= =............................好無奈......
算la.....下次再努力過la...........><
|
|
p0zt!me︰2006-01-23 09:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | ... | 104 | »
|