2006 年 1 月 12 日 星期四
..
今日考中史同英文.. 不過好唔掂呀..= = 英文有一個部份唔識.. 所以冇做..咁就冇左20分la..= = 中史都唔係好好.. 唉..算la.......
今日考中史同英文..
不過好唔掂呀..= =
英文有一個部份唔識..
所以冇做..咁就冇左20分la..= =
中史都唔係好好..
唉..算la.......
p0zt!me︰2006-01-12 12:21 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]