|
|
2006 年 1 月 7 日 星期六
|
|
唉..
|
今日個肚仲係唔舒服la..
不過..今日有返胃口..有食野..
不過..都係唔舒服..
成日有想嘔ga感覺..
不過..又嘔唔出..
好辛苦.......................=3=

|
|
p0zt!me︰2006-01-07 03:25 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | ... | 104 | »
|