|
|
2006 年 1 月 13 日 星期五
|
|
..
|
今日..英文會話..更係唔識la..
我果陣時都係亂咁讀ga..好無奈= =
中午食飯果陣時..我地買左野..
就係學校前面果個公園到食..
食下食下..我就見到第二邊有兩個女仔..
跟住我同子華講..佢地係唔係本來想係公園到食野..
但係..我地係到..佢地唔黎??
跟住lee lee哥就話..邊到有女仔呀..冇呀..
= =..佢洗唔洗咁..-3-
考試考到2點幾..返到屋企都三點幾lu..
返到屋企咪又係開電腦打下機咁..
幾簡單.....................................
到左依家..可能係太夜..我都有d眼訓tim..

係算多la..c..u
+*"**"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"**+
+*"*+Caring Out Love+*"*+

|
|
p0zt!me︰2006-01-13 11:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | ... | 104 | »
|