|
|
2006 年 1 月 16 日 星期一
|
|
..
|
今日好早放學呀..所以先咁早打..
今日有累呀..又唔係無訓wo..
考試果陣時..想訓覺多過想考試..
好辛苦..隻眼好似睜唔開咁..
不過過左一陣就無野lu..
唉..唔打la..打機機先..>v<


|
|
p0zt!me︰2006-01-16 11:58 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | ... | 104 | »
|