2006 年 1 月 1 日 星期日
..
就快返學la.. 不過..我d功課做都做味做過.. 點算= =.. 唉..今晚搞店佢算.. 一定好辛苦..-3- 算啦..鬼叫你之前唔做咩.. 唉..仲要作文tim..鬼識作咩..><
就快返學la..
不過..我d功課做都做味做過..
點算= =..
唉..今晚搞店佢算..
一定好辛苦..-3-
算啦..鬼叫你之前唔做咩..
唉..仲要作文tim..鬼識作咩..><
p0zt!me︰2006-01-01 09:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]