|
|
2006 年 1 月 4 日 星期三
|
|
好累呀..
|
唉..星期一果晚..做功課做到2點幾,..= =
搞到我無覺好訓...
唉..鬼叫自己之前唔做咩..
呢兩日返學都好眼訓..
琴日..返到屋企就立刻訓覺..
哈哈..我又訓得著wo..
正明我真真係好累la..><
依家又要做果個英文pj..鬼識做咩..-3-
我對英文不嬲都無興趣..
仲要我做pj..搵d野都唔識睇la>......<
唔做..聽日又要留堂wo..- -
help me! >﹏<
唉..亂咁做算la..- -
就咁話la..亂做..
唔通今晚又要夜訓..- -
唔想牙...................

|
|
p0zt!me︰2006-01-04 04:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | ... | 104 | »
|