2005 年 12 月 29 日 星期四
唉..
唉..部電腦好似中左野咁.. 成日都輕機.. 整到上網果d速度..好慢..好慢..= =
唉..部電腦好似中左野咁..
成日都輕機..
整到上網果d速度..好慢..好慢..= =
p0zt!me︰2005-12-29 10:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]