|
|
2006 年 1 月 18 日 星期三
|
|
..
|

今日..牙曼問左我一個好傻ga問題..
佢問[img]xyz[/img]..
我覺得佢地好傻..
仲有..我好無奈..
佢地好似對我做咩事..都唔會信我..
唉..打到呢到..以經唔想打落去la..

|
|
p0zt!me︰2006-01-18 09:47 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | ... | 104 | »
|